Venéco biedt moderne online support via een nieuwe Self-Service Portal. In deze portal vind je alle informatie die je nodig hebt om je vragen en problemen zelf op te lossen.
Al jouw informatie in één overzicht
Alles wat je nodig hebt, 24/7

Het maximale uit jouw organisatie
én jouw medewerkers halenvolledig in controle
Self-Service Portal
De Self-Service portal is 24 uur per dag, 7 dagen per week beschikbaar en biedt toegang tot alle informatie en diensten die je nodig hebt. Je kunt er incidenten melden, wijzigingen aanvragen en meer.
Melding van incidenten
Je kunt in de portal inloggen om incidenten te melden, zoals inlogproblemen, storingen aan vaste en mobiele nummers, storingen aan de internetverbinding en algemene ICT gerelateerde problemen.
Aanvragen van wijzigingen
Je kunt in de portal ook wijzigingen aanvragen, zoals een simwissel, een pukcode aanvragen, je naam op een abonnement wijzigen, een blokkade aanvragen, het datalimiet wijzigen of een data only abonnement aanvragen, een nummer opzeggen of een nummer vrijgeven.
Meer informatie
Je kunt de Self-Service Portal bereiken via deze link of onderstaande button. Hier vind je direct toegang en meer informatie. Je logt eenvoudig in met het emailadres waarop je deze email ontvangt. Bekijk het stappenplan om je aan te melden bij de Self-Service Portal.
Wil je naar aanleiding van deze mailing meer weten over wat deze online omgeving voor jou kan betekenen? Laat het ons dan weten! We helpen je graag verder.