Op 1 januari live: nieuw platform voor meer service

Nieuw platform voor meer service

In en rond Venéco

In en rond Venéco

Nieuw platform voor meer service

Het nieuwe jaar begint mooi! Dankzij de goede voornemens van Venéco krijgt u (nog) meer service en maatwerk, meer persoonlijke aandacht voor uw business en meer gerichte ondersteuning. Op 1 januari 2021 gaat namelijk ons nieuwe interne serviceplatform live.

Vanaf 1 januari live!
Achter de schermen staat er iets moois te gebeuren. Vanaf 1 januari verloopt al onze dienstverlening – advies, verkoop, support, systeemmonitoring, financiële afhandeling en meer – via één centraal intern platform. Hierdoor delen de medewerkers van Venéco dezelfde informatie en inzichten. Zo kunnen we beter en sneller schakelen, met elkaar en met u, en worden de interne processen nog strakker en eenvoudiger. Dat alles voor een nog hogere kwaliteit van onze service en diensten.

Wat gaat u nog meer merken?
Verder niet zoveel eigenlijk. We hebben afgelopen maanden het nieuwe systeem gefaseerd ingevoerd en uitgebreid getest. Iemand die goed oplet ziet na 1 januari misschien dat e-mailnotificaties en facturen een iets andere lay-out hebben. Of dat een project na 31 december in een ander systeem wordt vervolgd. Of dat er een ander e-mailadres wordt gebruikt voor terugkoppelingen. Maar verder verandert er voor u in het gebruik en in het contact met Venéco niets!

Kwaliteit en klantvriendelijkheid
Venéco is trots op deze mooie stap, omdat het de kwaliteit en de klantvriendelijkheid van onze dienstverlening optimaal ondersteunt. En dat stopt natuurlijk niet op 1 januari. We blijven investeren in toekomstbestendige ICT-oplossingen en in de service die ons onderscheidt.

Mocht u vragen hierover hebben, dan kunt u die rechtstreeks stellen aan uw contactpersoon bij Venéco of via info@veneco.nl

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!