Chat with us, powered by LiveChat

‘Wij kunnen ook on demand opschalen’

Hoe Office 365 van Venéco zorgdraagt voor de meest (kosten)efficiënte en veilige ICT-omgeving.

Flexibel werken in de cloud

Allround HR-bedrijf People & Payment

People & Payment startte als salarisbureau. Het bureau verzorgde de salarisverwerking voor bedrijven en de klanten van accountantskantoren. Van daaruit zijn zij de afgelopen jaren gestaag gegroeid. Een groeiend en innovatief allround HR-bedrijf, dat ondersteund door Office 365 van Venéco bovendien gebruikmaakt van de meest (kosten)efficiënte en veilige ICT-omgeving.

Roy Hulst van People & Payment vertelt: ‘Mijn visie is altijd breder geweest dan het verwerken van salarissen. Mede op basis van de vragen van onze klanten hebben wij ons dienstenpakket steeds verder verbreed. De eerste stap was de fusie met een arbodienst uit Amsterdam. Dat was in 2016. Wij zijn nu een gecertificeerde Arbodienst met eigen artsen en spreekuren op locatie door het hele land. We hebben inmiddels ook een eigen HR-dienst met juristen en consultants in dienst.’

Office 365

Roy vervolgt: ‘Omdat wij veel bij de klant op locatie zijn, heeft iedereen een eigen laptop waarop Microsoft Office is geïnstalleerd. Al sinds een jaar of 5 werken wij met het standaard Office-pakket. Maar dat is veel minder uitgebreid dan het huidige Microsoft Office 365. Daarnaast werken wij vooral met online-applicaties. We hebben geen eigen servers, dus lokaal draait er eigenlijk bijna niets meer. Al onze data is opgeslagen bij datacenters van het cloudplatform Microsoft Azure. Via SharePoint en Teams wordt alle data permanent gesynchroniseerd. Venéco doet het systeembeheer en heeft ook de infrastructuur in de cloud voor ons aangelegd. Wij zijn ervan overtuigd dat wij nu gebruikmaken van de meest (kosten)efficiënte en veilige ICT-omgeving.

Support

‘Wij kunnen ook on demand opschalen als wij een nieuwe medewerker hebben,’ noemt Roy als volgend voordeel. ‘Onlangs zijn er weer twee nieuwe medewerkers bijgekomen. Dat melden wij vooraf aan Venéco en zodra zij in dienst komen, staat er een volledig ingerichte laptop voor hen klaar. In de praktijk werkt de support van Venéco uitstekend. In een paar dagen is alles geregeld. Daarnaast maken onze medewerkers regelmatig gebruik van Venéco’s Helpdesk als zij vragen hebben over de werking van bepaalde applicaties. De medewerkers van de Helpdesk hebben veel expertise als het gaat om gebruikersvragen en lossen eventuele problemen vaak met een telefoontje op. Dat is zeker een grote kracht van Venéco.’

Maatwerk applicaties

‘Om onze klanten nog beter van dienst te kunnen zijn, onderzoeken wij momenteel welke applicaties er beschikbaar zijn om hun HR-activiteiten verder te professionaliseren en efficiënter te maken. Op basis van onze ervaring selecteren wij de beste HR-applicaties die er in de markt verkrijgbaar zijn en implementeren deze tot een maatwerk applicatie die in de cloud beschikbaar wordt gemaakt. Wij zijn zeker geen software-ontwikkelaar. Dat zullen wij ook niet worden. Maar wij geloven dat wij op deze manier ook op de lange termijn een toegevoegde waarde kunnen leveren door in te spelen op de behoefte en wensen van de klant door de inzet van onze mensen en de (online) software die wij leveren. Op 1 mei is onze HR-procesadviseur gestart om deze nieuwe dienst onder de aandacht van onze klanten te brengen. Een mooie ontwikkeling die past bij een groeiend en innovatief bedrijf.’

Meer weten?

Neem contact op!

0174 – 615 415
sales@veneco.nl

“Zorgeloos samenwerken met Office 365 in de cloud!”

Flexibel inspelen op de toekomst

Visies, meningen, ideeën

Laat je inspireren!

  • Je hebt de crisis met succes doorstaan door dicht bij je zelf én bij je klanten te blijven. Je bleef luisteren, puzzelen en zoeken naar wat je klanten ten diepste wensten. Hun geluk vormde het fundament van jouw ontwerp- en bouwactiviteiten. Nu trekt de economie aan en sta je voor de volgende uitdaging: het optimaal faciliteren van je medewerkers om de dienstverlening aan je klanten nóg klantgerichter en efficiënter te maken. Dan kom je als Weboma uit bij Venéco....

  • Je hebt de crisis met succes doorstaan door dicht bij je zelf én bij je klanten te blijven. Je bleef luisteren, puzzelen en zoeken naar wat je klanten ten diepste wensten. Hun geluk vormde het fundament van jouw ontwerp- en bouwactiviteiten. Nu trekt de economie aan en sta je voor de volgende uitdaging: het optimaal faciliteren van je medewerkers om de dienstverlening aan je klanten nóg klantgerichter en efficiënter te maken. Dan kom je als Weboma uit bij Venéco....

  • Je hebt de crisis met succes doorstaan door dicht bij je zelf én bij je klanten te blijven. Je bleef luisteren, puzzelen en zoeken naar wat je klanten ten diepste wensten. Hun geluk vormde het fundament van jouw ontwerp- en bouwactiviteiten. Nu trekt de economie aan en sta je voor de volgende uitdaging: het optimaal faciliteren van je medewerkers om de dienstverlening aan je klanten nóg klantgerichter en efficiënter te maken. Dan kom je als Weboma uit bij Venéco....

STERKE SCHAKELS IN ONZE SERVICEKETEN

Onze partners

Altijd de nieuwste oplossingen en beste service dankzij gecertificeerde partnerships.
Nieuwsbrief, mailings, app

Laten we contact houden!

Meld u aan of download de app

Venéco deelt graag haar kennis. Op de hoogte blijven? Enkele keren per jaar versturen we een nieuwsbrief. Bovendien brengt de gratis Venéco Service App acute storingen als eerste.

Nieuwsbrief, mailings, app

Laten we contact houden!

Meld u aan of download de app