Mijn Venéco is jouw persoonlijke selfservice-omgeving voor het efficiënt beheren van de digitale werkplek. Met Mijn Venéco beheer je eenvoudig ál je IT- en Telecomdiensten, medewerkers, producten en meer. Zo worden (aan)vragen, bestellingen, tickets en facturatie moeiteloos afgehandeld, en heb je als beheerder altijd de juiste tool binnen handbereik!
Welkom bij Mijn Venéco.
Dé toekomst van werkplekbeheer!
Mijn Venéco
voor IT-beheerdersHét ecosysteem voor het beheren van de digitale werkplek
Mijn Venéco biedt uitgebreide ondersteuning op verschillende gebieden, waardoor je zelf eenvoudig en efficiënt het beheer van je digitale werkplek kunt uitvoeren. Mijn Venéco geeft een centraal overzicht van al je medewerkers, de geleverde producten en diensten, en biedt tevens mogelijkheden voor het indienen van (aan)vragen, plaatsen van bestellingen, openen van service-tickets, facturatie en meer, wat het beheer vereenvoudigt. Alles wat je nodig hebt, is binnen handbereik!
Ontdek de mogelijkheden van Mijn Venéco
Mobiele abonnementen
Met één klik kun je een overzicht van alle mobiele nummers downloaden, mobiele abonnementen opvragen, toewijzen en opzeggen.
Snel en gemakkelijk
Webshop
Ontdek onze webshop, speciaal ontworpen voor het bestellen van diverse soorten mobiele hardware. Van de nieuwste smartphones tot beste accessoires.
in al je facturen
Via Mijn-Venéco heb je altijd eenvoudig toegang tot al je facturen. Bekijk en download ze moeiteloos, zodat je altijd op de hoogte bent van je financiële situatie
Storingen en gepland onderhoud
Blijf op de hoogte van storingen via onze storingspagina. Of het nu gaat om gepland onderhoud of onvoorziene problemen, wij voorzien je constant van updates, zodat je direct op de hoogte bent van eventuele onderbrekingen in onze services.
Feedforward
In de komende periode worden er voortdurend nieuwe functies toegevoegd, waardoor we je nog beter van dienst kunnen zijn in Mijn-Venéco. Heb je ideeën of verbeterpunten? Laat het ons weten via jouw accountmanager.
Meer weten
Behoefte aan contact of advies? Een meer specifieke vraag of support hulp? Laat het ons weten.